Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Χωρισμός

Μαντινάδες για "Χωρισμός"

Μαντινάδες 1 - 10 από 952

Σελίδα:  1  2 3 4 »
Η μέσα μπάντα της καρδιάς είναι στρωμένη χιόνι,
δυο χρόνια και δεν γύρισες αγάπη μου ακόμη.
Την έστειλε ο/η Παγκαλάκης Γιώργος

Τέλος του κόσμου 'πό πολλούς γροικώ πως θέ να γίνει,
μα 'μένα τέλος σήμανε σαν έφυγε εκείνη.
Την έστειλε ο/η Καμπούρης Χρήστος

Αφου αλλο δρομο διαλεξες να μη γυρίσεις πίσω.
Μη νιαζεσαι τι θα γενω ήσυχο θα σ'άφησω
Την έστειλε ο/η Διαλυνά Δήμητρα

Μην τρέφεις τις ελπίδες σου πως πίσω θα γυρίσω
αφου αλλο δρομο διαλεξα αυτον θα συνεχισω
Την έστειλε ο/η Διαλυνά Δήμητρα

Κι αν μου στοιχίσει ένα και δυο παράδες να σε χάσω,
τόσο πιο γρήγορα για με θα 'ναι να σε ξεχάσω
Την έστειλε ο/η Λεντζάκης Γιώργος

Οτι ωραίο σ'άφησα βγάλε το απ'τη ζωή σου
και πες πως είμαι η πιο πικρή στον κόσμο ανάμνησή σου.

Παλιά μου αγάπη γιάγυρε κι ας με ξαναπληγώσεις
κι ας ξαναξύσεις τσι πληγές κι ας τσι ξαναματώσεις.

Έλα κι ας είναι μια στιγμή κ'ύστερα πάλι φύγε,
να ξαναδώ για ποιά αφορμή, στράφι η ζωή μου επήγε.

Φεύγεις μικρή μου μακριά και θες να σε ξεχάσω
κι ας ήτανε το όνειρο μαζι σου να γερασω
Την έστειλε ο/η Κατσιγαράκης Κυριάκος

Εχασα την αγάπη μου και με πονάει τόσο,
που δεν μπορω μπλιο να σταθώ μουδέ και να ξαπλωσω
Την έστειλε ο/η Κατσιγαράκης Κυριάκος



  Σελίδα:  1  2 3 4 »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...