Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Ένα σφάλμα έκανα


.Στίχοι: Νίκος Μουρκάκος
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης
Πρώτη εκτέλεση: Πόλυ Πάνου



Δεν έχεις το δικαίωμα
τόσο να με πικραίνεις
Να μου μιλάς για τα παλιά
και να με τυραννάς
Δεν έχεις το δικαίωμα
ακόμα να επιμένεις
Και όλο για το παρελθόν
πικρά να μου μιλάς

Ένα σφάλμα έκανα,
πρέπει να το ξεχάσεις
Γιατί αλλιώς αγάπη μου
γρήγορα θα με χάσεις

Δεν έχεις το δικαίωμα
ένα παλιό μου σφάλμα
Να μου φέρνεις μες το νου
πάλι κάθε φορά
Το πλήρωσα μες τη ζωή
με πόνο και με κλάμα
Γι αυτό θα πρέπει τώρα εσύ
να με κερνάς χαρά

Ένα σφάλμα έκανα,
πρέπει να το ξεχάσεις
Γιατί αλλιώς αγάπη μου
γρήγορα θα με χάσεις

Δεν έχεις το δικαίωμα
ξανά να μου θυμίζεις
Μια αμαρτία μου παλιά
που πάει να σβηστεί
Μα όπως σ' αγαπώ εγώ
κι εσύ να μ' αγαπήσεις
Και να γιατρέψεις με στοργή
κάποια παλιά πληγή

Ένα σφάλμα έκανα,
πρέπει να το ξεχάσεις
Γιατί αλλιώς αγάπη μου
γρήγορα θα με χάσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...